عکس 98 -سرور 27

۷.۲۹.۱۳۸۹

دعوت به همکاری

عرض سلام واحترام
عزیزانی که تمایل دارند در این وب همکاری کنند ویکی از مدیران این وب باشند در قسمت نظرات اعلام کنند تا براششون دعوت نامه مدیریت ارسال بشه بنده به دلایلی وقت زیادی ندارم آخه تو سایت تک ترانه مدیرهستم و کمتر وقت میکنم به خاطر همین اگه دوست دارین وب تعطیل نشه ومثل همیشه بازدید بالا باشه و کسی هم شاهد قسمت آخر نباشه همکاری یادتون نره
میخوام خودتون این وب رو اداره کنید تا منم به قولایی که به دوستانم دادم وفا کنم!
پیشاپیش از همکاریتون ممنون 
بنده دیگه اصلا ادامه نمیدم
اگه هم ادامه بدم از این جور چیزا نمیزارم 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

to hey migi nemizaram bad clipe mardomo pakhsh mikoni az onvaram ax pakhsh mikoni takhte kon baw

arash (amir)H گفت...

دمت گرم علیرضا جان که کنار کشیدی.هنوز کسی قبول نکرده همکاری کنه؟
فردا ساعت 10 تا 12 کلاس دارم اگه خواستی بیا ببینیمت عزیز.
راستی سایت تک ترانه واسه بچه های یزده؟

iran57 گفت...

من حاضرم هم عكس جديد دارم هم كليب

بیتا گفت...

عزیز باید ایمیلتو بدی