عکس 98 -سرور 27

۷.۲۸.۱۳۸۹

کلیپ رقص ملوسک ایرانی

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام قبول دارم اطلاعیت درسته. ولی کسی که میاد جلوی دوربین فیلم اونطوری بازی میکنه یا جلوی دوربین میرقصه یعنی براش مهم نیست فیلمش لو بره یا نه به نظر من بهتر بود قسمت شکار لحظه ها و عکسای لو رفته رو حذف کنی یا فیلمایی که زوریه امید وارم نظرت عوض شه چون واقعا خیلی سایت محبوبی داشتی کلیپای ایرانیتم خوب بود یکم بیشتر فکر کن. با تشکر

ناشناس گفت...

سلام جوون ..سایت خوبی داری تازه داریم بهت عادت میکنیم اگرعکس راکه میذاری صاحبش راضی نیست همون بهترکه نذاری ..ولی کلیپهای سکسی جنبه اش فرق میکنه

arash گفت...

این پیام هم واسه ناشناسه.فکر نکنم بیتا کلیپ هارو حذف کنه چون حق با تو هستش ولی عکسهارو قراره حذفشون کنه.بازم فضولیش به من و شما نیومده . چون اون دنیا من و تو چوب نمیخوریم اونی که اینارو پخش میکنه چوبش میزنن البته ما هم کم و بیش میخوریم. ای کاش هممون از اخرت یه کم میترسیدیم فقط یه کم.ای کاش مردنو یه درصد باور داشتیم. ای کاش

ناشناس گفت...

ولی من مخالفم کلیپ های ایرانی هستم چون کسی که داره سکس می کنه به طرف مقابلش اعتماد کرده و اون فکر نمی کرده که اون مرد بره فیلمشو پخش کنه در ضمن خیلی هاشون خبر ندارند که داره ازشون فیلم گرفته میشه ثالثا کلیپ های ایرانی فوق العاده بی کیفیت هستند اگر میتونی کلیپ ها خارجی با کیفیت بگذار فرمت تری جی پی واقعا افتضاحه به نظر من اصلا کلیپ با این فرمت نگذاری بهتره

ناشناس گفت...

ba in kar sito bayad bebandi,dige kasi be in site nemiyad

ناشناس گفت...

ای ناقلا....هرکه هستی..ازهمون اول هم کلک داشتی میخواستی اماربازدیدازوبت بره بالا ...