عکس 98 -سرور 27

۶.۲۷.۱۳۸۹

اطلاعیه

عرض سلام واحترام دارم خدمت تمام همراهان همیشگی

بعضی از دوستان درخواست آموزش ریختن سافتکم رو داده بودند که در حد ابتدایی  و کوتاه  براتون توضیح میدم
قبل از هر چیز باید ریسیورتون فلش خورباشه  یا بهتر بگم  درگاه یوای بی رو داشته باشه بعدباید فایل رو دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و به فلش مموریتون از انتقال بدین و به دستگاه ریسیورتون وصل کنید بقیه کار به مدل دستگاه شما بستگی داره من مدل هایویژن وآیکلاس رو میگم باید وارد منو شوید به قسمت نصب برین و در قسمت انتقال داده ها و بعد قسمت دانلود از یواس بی که به انگلیسی نوشته شده download form usb .بعد وقتی به این قسمت رفتین فایلی که به فلش مموریتون ریخته بودین رو مشاهده میکنید که باید کلید یک کنترل دستگاه تون رو بزنید و ok یا done کنید و در آخر برید پنجاه تا از کانال های کارتی روکه باز شده از جمله کانال محبوب dorcel که کاملا مربوط به عملیات شب جمعه هست رو تماشا کنید .مراقب باشید این شبکه رو به تنهایی تماشا نکنید!!
دیگر دوستمون گفته اند که چرا عکسها رو واسه دانلود میزاری من نمیتونم دانلود کنم باید عرض کنم به دلیل اینکه عکسها بعد از چند روز فیلتر میشه ولی لینک دانلود طول میکشه تا فیلتر کنند دوم اینکه دانلود کردن این عکسها کاری نداره شما فقط رو قسمت دانلود با لینک مستقیم کلیک کن  پنجره ای  ظاهر میشه که باید قسمت سیو رو کلیک کنی.
بعضی از دوستان گفتند چرا صفحه بندی نمیکنی باید عرض کنم که دست من نیست دست قالب وبلاگ و بلاگ اسپوت هست بعد اینکه شما پایین صفحه رو اگه دقت کنید کلمه پیام های قدیمی تر رو مشاهده میکنید که روی اون کلیک کنید به راحتی به صفحه بعد میره و باز هم اگه خواستید به صفحات بالاتر برید بازم همینو بزنید
درآخر باید بگم که حتما آدرس سایت پشتیبانی http://bitamalooos3.blogsky.com/ رو به خاطر بسپارید تا در صورت مسدود شدن به راحتی آدرس جدید را بیابید!
دوستدار شما: بیتا علیرضا دوست

هیچ نظری موجود نیست: