عکس 98 -سرور 27

۶.۲۱.۱۳۸۹

اطلاعیه

باعرض سلام واحترام خدمت همراهان همیشگی سایت دورسل
همانطور که خودتون در جریان هستید چند روز یه بارمسدود میشیم پس واسه اینکه آدرس وب رو گم نکنید آدرس سایت پشتیبانی رو به خاطر بسپارید تا در صورت برخورد با مشکل آدرس را به راحتی بیابید
شاید بعضی از عزیزان نمیدونند و فکر میکنند با فیلترشکن میتونند وارد وب بشن باید عرض کنم که وقتی وب فیلتر میشه و آدرس روتغییر میدم مثلا dorcel9 میشه دیگه نمیتونید به سایت فیلتر شده دسترسی پیدا کنید چون به طور خودکاروب فیلتر شده حذف میشه فقط علامت فیلتر شدن رو نشان میده:دسترسی به تارنمای.....
پس حتما ادرسهای سایت پشتیبانی را به خاطر بسپارید:


عزیزانی که تمایل دارند در این وب فعالیت کنند ویکی از نویسندگان این وب پرطرفدارباشند با نظرات خودت به من اعلام کنند تا دعوت نامه رو براشون ارسال کنم

دوستدارشما بیتا

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جان عزیزت برو یه دوست پسر گیر بیار میدونم کسی بهت محل نمیذاره ولی بهتر از اینه که بیای یه وبلاگ برای بیجنبه بازی بزنی بعدشم هنوز بچه ای مگه تو از سکس چی میدونی برو شیرت رو بخور.
اگه بیخیال نشی خودم یا سایتت رو فیلتر میکنم یا هکش میکنم خود دانی بای.
doshman2145@yahoo.com

ناشناس گفت...

salam
webet fgholadast
in sherovera ro ham gosh nakon

b man sar bezan
dostare shoma
mehdi
by ta hi