عکس 98 -سرور 27

۷.۰۷.۱۳۸۹

اطلاعیه

عرض سلام واحترام خدمت تمام همراهان همیشگی وب دورسل
قبل ازهرچیزباید عرض کنم که همیشه آدرس سایت پشتیبانی را به خاطر بسپارید تا در صورت مسدود شدن آدرس جدید را بیابیدhttp://bitamalooos3.blogsky.com/

بعضی از دوستان درخواست همکاری در وب رو داده بودند که باید ایمیلشونو بدن تا دعوت نامه رو براشو ارسال کنم اکثر مواقع در اینبکس ایمیل نیست قسمت اسپم را هم چک کنید حتما اونجاست متن ایمیل هم به این شکل است بیتا از شما دعوت کرده...
درجواب دوست عزیزی که درمورد سافتکم سوال کردند باید عرض کنم که به احتمال زیاد شبکه مورد نظرشما تغییرکلید داده وباید سافتکم وکد جدیدی منتشر بشه که به محض منتشرشدن بنده سافتکم رو قرار میدم 

درآخر میخوام یه نظر سنجی بزارم :شما چه مطالبی را میپسنید: 1.عکس وکلیپ لورفته ایرانی 2.سریال فیلمهای سینمایی ایرانی 3.آهنگ 4.عکس وکلیپ خارجی 5.مطالب طنز 6.نظرذکرنشده ونظر شما

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

سلام بیتا جان ممنون از وب قشنگت .بهتره که عکس وکلیپ لورفته ایرانی بیشتر تو سایتت قرار بدی.از راه دور می بوسمت.بوس

ناشناس گفت...

ایرانی بزار بیتا جان

ناشناس گفت...

کلیپ سکس

ناشناس گفت...

سلام بیتا جون فقط عکس سکسی بزار.ایرانی باشه

mpahlavi140.blogspot.com گفت...

یه نصیحت دوستانه...می دونی اگه کسی کسی دیگه ای رو به گناه تشویق یا تحریک کنه چه گناه سنگینی داره....می دونستی اگه کسی رو گمراه کنی گناه تو هفتاد برابره و اگه اون فرد توبه کنه گناهش بخشیده می شه...اما اگر عامل گناه توبه کنه بخشیده نمی شه تا زمانی که اونهایی رو هم که به سوی گناه کشونده رو دوباره به سمت خدا بازگردونه....دوست من ما ایرانی هستیم..به نظر شما بهتر نیست مغز جوانها را به علم و دانش سوق دهیم تا فساد
متشکرم که به سخنانم گوش کردی....به امید موفقیت

ناشناس گفت...

یحت دوستانه...می دونی اگه کسی کسی دیگه ای رو به گناه تشویق یا تحریک کنه چه گناه سنگینی داره....می دونستی اگه کسی رو گمراه کنی گناه تو هفتاد برابره و اگه اون فرد توبه کنه گناهش بخشیده می شه...اما اگر عامل گناه توبه کنه بخشیده نمی شه تا زمانی که اونهایی رو هم که به سوی گناه کشونده رو دوباره به سمت خدا بازگردونه....دوست من ما ایرانی هستیم..به نظر شما بهتر نیست مغز جوانها را به علم و دانش سوق دهیم تا فساد
متشکرم که به سخنانم گوش کردی....به امید موفقیت

ناشناس گفت...

سلام لینک جدید ماهواره امروز اینه بی زحمت اصلاح کنید http://ahwazsat2.mihanblog.com/

ناشناس گفت...

.عکس وکلیپ لورفته ایرانی

ناشناس گفت...

سلام عزیز بار چندمی هست که برات درخواستمو میفرستم
من شبکه dorcel رو نمیتونم بگبرم
یعنی پچ 1.91 و سافتکم شما رو ریختم اسم شبکه رو هم عوض کردم اما بازم هیچی نشون نمیده
ریسیور من استارست x95 هست ممنون

ناشناس گفت...

عکس وکلیپ لورفته ایرانی