عکس 98 -سرور 27

۸.۰۳.۱۳۸۹

اس ام اس و پیامک عاشقانه آبان ماه ۸۹

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

......

رفیق مثل کفش میمونه ، رفاقت مثل جاده !

خیلی سخته وسط جاده بفهمی پا برهنه ای

.......

دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی / بالی به هوای دانه ی ما نزدی

دیری ست دلم چشم به راهت دارد / ای عشق سری به خانه ی ما نزدی . . .



هر روز بی تو روز مباداست ، روزی شبیه به امروز

روزی شبیه به دیروز ، روزی شبیه به فردا . . .

.....

در سینه دلی به وسعت غم دارم / بر زخم دلم نیاز مرهم دارم

هر چیز برای خود فراهم کردم / در زندگی ام تو را فقط کم دارم . . .

.....

دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند ، اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان . . .

......

بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم / گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم

گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی / من در دو جهان غیر شما یار ندارم . . .




بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم / تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم . . .

.

.

.

ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم / زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی . . .

ادامه در لینک زیر


.

.

.

معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟ / من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟

از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش / چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟

.

.

.

ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی / ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی

ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی / هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی . . .

.

.

.

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد

آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

.

.

.

با رفیقت مثل چتر رفتار نکن که هر وقت بارون بند اومد ، فراموشش کنی

.

.

.

من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر / یا به جز تو شوم طالب دیدار دگر . . .

.

.

.

از روستای چشم تو گذر کردم به شهر عشق / شهری که این غریبه در آن گم نمی شود . . .

.

.

.

طنین نبض بارانی / بلوغ چشمه سارانی

تو را من دوست می دارم / و می دانم که می دانی . . .

.

.

.

این طرف مشتی صدف ، آنجا کمی گل ریخته / موج ماهی های عاشق را به ساحل ریخته

زاهدی با کوزه ای خالی ز دریا بازگشت / گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته .

.

.

.

ذوقم که میرسد به تو فعال میشود / دور از تو خاک میخورد و چال میشود

این عاشق خجالتی از شرم چشمتان / هر وقت میرسد به شما لال میشود !
 

هیچ نظری موجود نیست: