عکس 98 -سرور 27

۷.۲۱.۱۳۸۹

مستند دیدنی حجاب ودختران آخرالزمان





موضوعات فیلم:

حجاب در ادیان الهی

حجاب در غرب

حجاب قبل و بعد از انقلاب

حجاب در جامعه کنونی

حجاب و دختران آخر الزمان

مصاحبه با دختران بی حجاب و بد حجاب

بررسی علل بی حجابی و بد حجابی در جامعه

نظر مردم با طرح بر خورد با بی حجابی

مصاحبه با چندی از علماء دین در مورد حجاب

مصاحبه با هم وطنان مسیحی _ یهودی _ ارمنی _ زرتشتی در مورد حجاب در دین آنها …

به همراه سخنرانی جذاب و فوق العاده آموزنده دکتر حورایی

 حجم : 350 مگابایت


دانلود با لینک غیرمستقیم(قسمت اول) 

دانلود با لینک غیرمستقیم(قسمت دوم) 

دانلود با لینک غیرمستقیم(قسمت سوم) 

دانلود با لینک غیرمستقیم(قسمت چهارم) 

 

۷ نظر:

ناشناس گفت...

بيتا جون كد واسه كارت دي وي بي احتياج دارم داريد؟

ياشار گفت...

بيتا جان كد كارت dvb براي شبكه دورسل احتياج دارم.لطفا

بیتا گفت...

فعلا کدی منتشر نشده .مگه من در زمینه ماهواره فعالبت میکنم؟؟؟؟؟!!!!

ناشناس گفت...

با سلام
یه آهنگه که خیلی دنبالش گشتم ولی فایده نداشت اگه شما بذارید ممنون میشم
آهنگ (درجه ی س....ک....س) از بهراد و صحرا

ناشناس گفت...

با سلام
یه آهنگه که خیلی دنبالش گشتم ولی فایده نداشت اگه شما بذارید ممنون میشم
آهنگ (درجه ی س....ک....س) از بهراد و صحرا

بیتا گفت...

این اهنگو گوش دادم مال پنج سال پیشه ولی اگه پیدا کردم حتما میزارم.دختره هی اه میکشه درسته؟

ناشناس گفت...

ممنون بابت آهنگ درجه س.....گ...س